19 januari 2023

Nieuwjaarsreceptie

Op 14 januari, heeft de gezamenlijke nieuwjaarsbijeenkomst van de PvdA en GroenLinks plaatsgevonden in De Waag in Doesburg. Ruim 20 leden van beide partijen kwamen bij elkaar om het nieuwe jaar te verwelkomen onder het genot van een hapje en een drankje.

Tijdens de bijeenkomst, maakte de fractie van de gelegenheid gebruik om meningen op te halen rondom de huidige situatie en de wettelijke opdrachten van vluchtelingenhuisvesting in Doesburg. Ondanks de uitdagingen die de stad momenteel ondervindt, bleek dat er steun bestaat voor het opnemen van vluchtelingen in Doesburg en voor het versterken van de integratie-inspanningen in de stad. De fractie van PvdA/GroenLinks heeft aangegeven de meningen mee te zullen nemen in debat over de vraagstukken rondom vluchtelingenhuisvesting en integratie in Doesburg. Zij hopen dat dit bijdraagt aan een meer inclusieve samenleving voor iedereen in de stad.

Het was een geslaagde bijeenkomst voor alle aanwezige leden die de fractie de gelegenheid bood om op te laden voor het komende politieke seizoen en om nieuwe ideeën te verzamelen. Het is duidelijk dat de fractie zich zal blijven inzetten voor een betere toekomst voor Doesburg.