Over ons:

We hebben sinds maart 2018 een gezamenlijke fractie met Groen Links. Onder de naam PvdA Groen links Doesburg hebben we drie zetels. Dit maakt ons na de stadspartij de tweede partij van Doesburg. Een prima partner dus voor een te vormen coalitie. En zo geschiedde , samen met de Stadspartij en de VVD.

De PvdA levert de wethouder Peter Bollen en onze fractie voorzitter Kees van Immerzeel komt van Groen Links. Dan volgt Raadslid Nynke de Jong (PvdA) en Mark Mol (Groen Links). Er zijn twee fractie volgers Yvonne Irving ( PvdA) en Huub Dassen ( Groen Links).

De PvdA fractie leden hebben de mooie taak onze PvdA sociaal democratische waarden op de agenda te houden. Tot aan de verkiezingen van 2022 kijken we hoe deze samenwerking bevalt en of het een vervolg zal hebben.

Bestuur:

Het bestuur telt op dit moment vier leden: Max Donk (Voorzitter), Flip Versteegh (Secretaris en Penningmeester), Yvonne Irving ( Campagne leider en webmaster) en Els Meester.

Contact:

Heeft u een vraag, opmerking, klacht of tip?
Of wilt u gewoon even praten met iemand van de PvdA Doesburg?

Wij staan voor u klaar!

Fractie, Nynke de Jong tel,0649907933