9 februari 2014

Houd Jeugd, zorg en werk in sociale handen!

Er valt wat te kiezen op 19 maart! Deze gemeenteraadsverkiezingen zijn belangrijker dan ooit te voren. De gemeentes krijgen meer verantwoordelijkheid op de gebieden van jeugd, onderwijs, zorg en werkgelegenheid! Ze mogen zelf beslissen waar ze het geld in steken. De vraag is dus of het geïnvesteerd gaat worden in zorg of asfalt. De PvdA kiest voor het eerste. De VVD kiest voor minder zekerheid en zo goedkoop mogelijk aanbesteden. De SP wijst nukkig iedere verandering van de hand en heeft zijn wethouder terug getrokken. De Partij van de Arbeid pakt de mogelijkheid met beide handen aan. We willen bijvoorbeeld de zorg in de buurt organiseren, op maat, zonder stopwatches en doorgeslagen indicaties. Als we de zelfstandigheid van mensen wensen te bevorderen dan moet daar ook alle ondersteuning voor komen en niet denken dat het vanzelf gaat. De gemeenteraad verkiezingen 2014 gaan over het sociale beleid van onze mooie stad Doesburg. Houd het sociaal beleid dan ook in sociale handen. Handen die van aanpakken weten i.p.v. tegenhouden. Handen die de zorg rond de mensen vormgeven niet enkel de financiën voorop stellen. Handen die werken en werk creëren, ook voor mensen die niet het jachtige tempo kunnen volgen. Sociale handen die niemand aan de kant laten staan!

Stem PvdA!

Waar ben je naar op zoek?